Open de fles, open de stad! Met dit onderdeel uit de Cities of the World campagne inspireert Heineken mannen om op ontdekking te gaan naar de verborgen pareltjes in hun eigen, avontuurlijke stad. Samen met Sjoerd, voormalig Jakhals en Rotterdammer van beroep stuurt Heineken de ”twee knakkers die niks weten”, Kadir en Hani, op pad om het echte Rotterdam te leren kennen. Niet meer de standaard stamkroeg of club, het is tijd voor Rotterdam in een nieuw jasje.
Heineken – The City
The City is een internationale commercial van Heineken. In de editie Rotterdam verleidt een knappe dame de nietsvermoedende Kadir en Hani, natuurlijk gaan ze met haar mee! Ze stappen in de ‘Bassie en Adriaan- formaat caravan‘ en ontmoeten daar ex-Jakhals Sjoerd. Sjoerd stuurt ze met een chique setje business cards, met daarop instructies, op pad naar ”Dear Hunter – Vintage Clothing” voor een traditioneel Rotterdams outfit. Gedurfd! Een stoere Berini Scooter maakt het Rotterdamse plaatje compleet en nog half verbaasd snorren ze rustig richting het platenwalhalla Sjoerd’s Audiotoer.
Heineken – Open your city
Je merkt meteen dat Open your City je wijst op de verborgen en verrassende plekken die zich in de stad bevinden. Elke stad biedt eindeloos avontuur, als je er maar naar op zoek gaat!
In deze clip inspireert Rotterdam je om op zoek te gaan naar haar eigen hotspots. Maar wat dacht je van andere bijzondere steden als Amsterdam, Utrecht of Den Haag? Nederland is klein, maar fijn! En onze steden bewijzen dat.
Ga snel naar www.heineken.nl/openyourcity en check welke hotspots jij kunt bezoeken!
Man of the World
Cruisend door de havens van Rotterdam in de coolste en snelle bootjes schieten de 2 Rotterdamse boys langs unieke hotspots. De business cards bevatten uitdagingen en ze gaan er geen een van uit de weg. Stand–up comedian midden op straat of fijnproever in sfeervol restaurant CEO, ze doen het allemaal. Wanneer de avond valt is het tijd om in een moderne club te genieten van een exclusief drankje, uiteraard, gemixt met Heineken. Gaandeweg ontpoppen de 2 stads- avonturiers zich als echte Men of the World. Benieuwd naar de afsluiter? Kijk, geniet en be inspired!
Open de fles, open de stad!
De flessen van Heineken zijn tijdelijk een ode aan grote wereldsteden. De reguliere flessen krijgen een nieuw uiterlijk. In de verpakking vind je 6 verschillende stedenflessen: New York, Shanghai, Berlijn, Rio de Janeiro, Londen en Sydney. De fles mag dan verschillen, maar van binnen is de bier hetzelfde!
Win een citytrip
Ben jij de geluksvogel die op de rode dop een unieke code heeft en daarmee een stedenavontuur naar één van de wereldsteden wint? In 72 uur ervaar jij een stad waarop geen enkele toerist een stad heeft meegemaakt. Verborgen plekken leer jij kennen, avontuur te over en een herinnering voor altijd.
Open de fles en open de stad!
Laat je inspireren en ga zelf ook op ontdekking in jouw eigen stad!
#Heineken